ph_logo_transparent

BADANIA

Spis treści
    Add a header to begin generating the table of contents

    Badanie i rozwój publiczności krakowskich muzeów.

    W ramach projektu przeprowadzono badanie segmentacyjne krakowskich uczestników kultury korzystających z oferty muzeów i wystaw historycznych, oparte na metodologii badań naukowych na reprezentatywnej próbie 2000 ankietowanych.

    Badanie uwzględniało kwestie ekologii i cyfryzacji.

    Opracowano otwarty raport z badań, który dostarcza kompleksowej wiedzy o odbiorcach kultury, a także przygotowano eksperckie rekomendacje, w tym kierunki dalszych badań dla kultury w obszarze ekologii i technologii cyfrowych, które to zaprezentowano podczas otwartego spotkania online i webinarium, co umożliwiło upowszechnienie wyników projektu.

    Badanie dostarczyło cennych danych pozwalających na tworzenie oferty dopasowanej do potrzeb odbiorców, co przyczyni się do zwiększenia odporności instytucji i operatorów miejsc historycznych na nieprzewidziane kryzysy.

    Badanie przeprowadzono z użyciem metod ilościowych w mediach społecznościowych oraz na panelu badawczym. Ankietowani udzielili odpowiedzi na pytania dotyczące ich zwyczajów, preferencji, doświadczeń związanych z wizytami w muzeach, postrzegania roli kultury w życiu społecznym oraz oczekiwań względem oferty kulturalnej.

    Projekt dofinansowany w ramach Inwestycji A2.5.1 Program wspierania działalności podmiotów sektora kultury i przemysłów kreatywnych na rzecz stymulowania ich rozwoju w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

    Wartość projektu: 140 426,22 zł
    Wartość dofinansowania: 94 860,98 zł
    Okres realizacji: 01.09.2024 - 31.12.2024

    Prezentacja raportu z badań z udziałem ekspertów

    Jak wykorzystywać badania publiczności do budowania oferty muzeów?

    KPO_barwy-RP_NextGenerationEU_poziom_zestawienie_podstawowe_-RGB
    mobile_KPO__RP_NextGenerationEU_pion_zestawienie_podstawowe_-RGB
    Scroll to Top
    Skip to content